torsdag 18 februari 2016

DET HÄR MED HUMOR och STOLPSKOTT

Att ensidigt försöka göra sig rolig/lustig på andra människors bekostnad

tycker inte jag är någon HUMOR





Som nu åt Gardells tyckande om M-ledaren Batras frisyr
Som finns att läsa om i Aftonbladet

"Gardells känga till moderatledaren citat:
Jag tror många också blir glada av Anna Kindberg Batras page!
Är det en frisyr? Är det en mössa? Är det ett husdjur?
slut citat

ÅT detta skrattar jag INTE..MEN
"Hårresande bråk"..
Tycker jag däremot är fyndigt skrivet av Aftonbladet

Gardells skriverier om Anna Kindberg-Betras frisyr fick svar på tal
I svarskommentar av Anna
citat..
"Åh, tänk om mina frisyr-problem
var mer som Jonas Gardells, vad stilrent och praktiskt allting skulle vara!:-)
slut citat

Det gäller att hålla koll på bollen
så man får in ett mål på returen

OM humorn bara är ensidigt riktad ..
för att vinna egna humorpoäng..på andras bekostnad
OM man går över gränsen,med det som kan såra en annan människa
DÅ skrattar inte jag

MEN det här blev ju humor av det hela..
TACK vare Annas svarskommentar
För som ett ensamstående inlägg ..
hade det inte blivit mer... än ett stolpskott för Gardell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar