onsdag 29 april 2015

DISKUSSIONSLYSTNAD

Som jag berättat om tidigare..så har jag börjat besöka VÄSTERBOTTENSBLOGGARe
För att få en inblick i vad som rör sig i olika människors huvuden
Nära ..men åxå en bit bort från där jag bor

http://blogg.vk.se/kentlundholm/
Den HÄR bloggen har en dragningskraft på mig
För den triggar igång min diskussionslystnad
Så jag kikar in lite då och då och läser det han skrivit


Ditlockad av de "porlande och naturliga" orden
Som får mig att känna mig VÄL till sinnes
Och ibland och så känna IGEN mig i hans texter


Dagens text handlade om "Att missbruka kärlek"
Och igår om att "söka i det lilla"
Ni som kikar in på Kent Lundholms blogg.. och följt mig i mitt skrivande
Förstår nog varför jag gillar att besöka den här bloggen

Då hans ord överlämnar en behaglig eftersmak
Mig digga det fria och raka klarspråket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar