måndag 24 oktober 2011

VARGEN HAR GÅTT TILL ANGREPP ..BORT MED VARGEN

Så skallar ropen...när den våldfört sig ..
och dödat vår boskap..våra tamdjur
När vi känner rädslan.. för vad den kan göra mot våra barn

Det är så mycke jag INTE får att gå ihop...
så mycke jag INTE förstår mig på
Av och om det som händer...händer här i vårt land
och i andra delar av vår värld

Har skrivit om det för några år sedan...
Om den värsta ..glupskaste..mest giriga och hänsynlösaste av ALLA rovdjur
Den tvåbenta varulven..MÄNNISKAN
Hur den skadar,lemlästar,våldtar.dödar till kropp och själ
TUSENTALS OFFER varje DAG....TIMME..MINUT ..och SEKUND
Och får fortsätta... med det...
tillsammans med bortförklaringarnas undanflykter
Men när den fyrbenta vargen ... bedriver rovdrift...
dååå skriks det HÖGT på åtgärder



Har skrivit om det förut
Att det finns lagar PÅ HUR djur skall HANTERAS..
Ha det..BO..LEVA..för att må bra
Att de måste få vara UTE i ett visst antal timmar VARJE dag ..
Det är deras BEHOVs ..rättigheter

Det finns ett stort engagemang..hos mest många yngre
när det gäller djurens bästa..
TUR dom finns ...den engagerade ungdomen
Men var finns de lagarna och de engagemanget för den utsatta människan..
Bland oss andra
För de gamla,våra barn ..de handikappade,de svaga...uteliggarna
Som ofta är totalt skyddslösa..när "varulvarna går på jakt

Har skrivit om det förut..
Om lagar.. som gäller både stort som smått.
Dom vi är snabba att fixa till ...när det gäller det materiella..vår egendom
Men när det gäller VÅRA barns rättigheter och skydd
Att kunna gå säkra på våra gator och torg..
Att få vara trygga i skolan och utanför
Dååå mummlas hummlas det i maktens korridorer .då de med sina tungor
kör rundgångens undanflyktsvalser

När pedofilerna ...som inte lärt sig hålla lustans fingrar i styr..
från våra barn
Finns... oxå där . i maktens toppskikt... där vällustens bristande moral och girighet oxå.. har fått sitt fäste
Inser man ...VARFÖR det hummlas och mummlas i beslutfattningens korridorer
Och inga kraftåtgärder vidtas....

Då deras egen bristande moral ..girighet och vällust...
skriker...som små barn efter nappen
För att ÅTNJUTAs.... i dekadensens självförnekelsers mörka rum

Börjar vi inte snart få nog... av den tvåbenta varulvens härjningar

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag såg överskriften från din blogg hos Cumulus och blev nyfiken.
    Jag kan bara hålla med om varenda ord du skriver, det tvåbenta rovdjuret är mycket svårt att skydda sig från, den fyrbenta vargen är det inte alls svårt att skydda sig mot om man bara slutar skrika och sätter sig ner och utför lite tankearbete.
    Eftersom den här bloggen är intressant och jag just nu inte hinner läsa fler så lägger jag till din blogg för att kunna återkomma.
    Jag önskar dig en dag full av solsken!

    SvaraRadera
  2. TACK för att du ger dig tid.. att titta förbi
    och läsa det jag skrivit..och lämnar dina ords avtryck efter dig.. innan du går
    Jag skriver med min vassare "penna" här..
    Så att få respons på det jag skriver...som jag ibland tvivlar på..att jag får ur mig rätt och förståligt..känns jättefint Tack för solskensönskan..skickar den i retur till dig

    SvaraRadera