tisdag 25 oktober 2011

TACK..

Känns som om orden jag nu kommer att skriva
har hakat upp sig...
Men det är något fel på mitt inloggningskonto..hit till min utsiktspost
Så jag får skriva till Googles..och försöka få rätsida
på problemet
Så till dig Wolfie säger jag TACK.
för ditt besök och dina ord
och för att du vill följa min blogg
Har försökt nå dig på andra sätt..men misslyckats

Samma med dig Ann Marie..som jag försökt nå
Men föll som ur mitt minne idag...
TACK DU
För den glädje du oxå ger... till mig och mina ord

Till dig Cumulus..TACk
För din närvaros omtankar och ord
Jag mår mycke,mycke bättre nu ..
Lite då och då måste jag tänja på mina gränser
För att ta reda på..testa VAD jag klarar av med min nygamla kropp
Ibland tar jag mig vatten överhuvudet..
De dagar då livsandarna är storsinta,övermodigt kaxiga och mår bra
Men det är ju oxå av sånt man lär..lär sig av
Ibland den mer tunggådda vägen
Det jag fått en lättsam träning i... här i byn
Är att ta emot hjälp...för den FINNS bara där
Lika självklar som när dagen dyker upp.. efter morgonens inträde
Kram till Er alla tre

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag såg att du uppdaterat och passar på att titta in, idag är det nog något hos Blogger som inte fungerar som det skall, datorn segar när man skall titta in hos någon här, men så blir det ibland och säkert ordnar det till sig igen.
    Jag hoppas din dag blir en dag att minnas med glädje för dig och det skall bli både trevligt och intressant att följa din blogg!

    SvaraRadera
  2. Hej Inger-Sofia.
    Jag hoppas namnet stämmer jag ser det står så här ovanför.
    Själv heter jag Ann Marie och att jag tittar in beror på att Wolfie berättade för mig vid frukosten i morse att han läst en rakryggad blogg här igår.

    Wolfie och jag delar livet tillsammans så vi finns under samma tak.
    Efter att nu ha läst din förra blogg håller jag med Wolfie när ha sa, ibland måste sanningen ord våga sägas av någon.
    Jag gör som Wolfie och lägger till dig så att det är lättare att hitta hit nästa gång.
    Ha nu en riktigt härlig höstdag förhoppningsvis utan regn och rusk.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Kommer in och kramar om dig
    och hoppas du har det varmt och gott. Du som ger all din energi till andra och tänker sist på dig själv.
    Nu vill kroppen återhämta sig och fylla på energitanken.
    Du finaste vän, var rädd om dig!

    SvaraRadera