tisdag 22 februari 2011

HOT SEXIG ATTRAKTIV ..NAME IT


INTE ILLA
TÄNK vad du kan bli/vara om du köper rätt BH
Allt, enligt reklamen
T.o.m skor,stövlar, om du köper rätt sort
Kan få dig att bli HET & sexig
Det ni
Kan inte låta bli att le
När jag läser OM ALLT
som skall/kan få oss att bli sexuellt attraktiva

Men det gäller INTE för alla
För vi som har bröst,som är lite mer rörliga
FRIA i som form och konstruktion
Bröst som har hängt med ett tag
Och varit mjölkbar i flera år
Är inte så lätta att få till och in
Att passa I den Bh sorten
Som skall ge oss lite sexighet, till våra kroppar

PUSCHUPPAR
Är för mer samarbetsvilliga bröst
Tror det skulle funka bättre med några slags hängselbehåar

Fast å andra sidan
Frihet är ju att släppa loss och lös
Det som är fast
Så alla ni som köper det där med sexighet
Tänk på att frihet..ändå är bäst
För då slipper du tänka på allt det där med kläder
som skall ge dig din sexighet
Men som bara ger dig huvudbry istället, och rynkor på köpet

Nää ,attraktionen lyser starkast ,då den kommer innifrån
När du är nöjd med dig själv, och den kropp du har,som den ser ut

Ser ju hur många artister,skådespelare m.fl.
som jobbar häcken av sig för att SYNAS
Och allt handlar om sexighet...
att så lite som möjligt döljs av deras kroppar
Men det är ju som att få en present... OINSLAGEN
Var ligger spänningen och nyfikenheten i det...hmmmrrr

Lager på lager principen... kanske..vore bättre då

4 kommentarer:

  1. HängselBH :))
    Ser två korgar på ett staket med vackra liljor i - fint ord du kom på. Vi har uppfyllt den funktionen dom är till för och är nöjda med det.

    Värmande kram i kylan.

    SvaraRadera
  2. HEJ.. Jaa Visst är det skönt att ha blivit sams med sin egen kropp och fått inse puschuppens bedräglighet.Det är en skön frihetskänsla
    När jag ammade mitt första barn..då slutade jag ge bedömningen av min bröst till andra,och kände då den stolheten över deras otroliga förmåga att pruducera näringsrik mjölk ,till barnen
    Då förlorade NÄSTAN reklamutbudets propaganda sin makt över mig Fick ju ett återfall Då puschupparna kom och min fåfänglighet tog över mitt förnuft och min starka frihetslängtan Nu skäller Biggles..så jag måste kolla om inte hästarna hittar på något En skön helg önskar jag DIG Kram

    SvaraRadera
  3. Ganska kul tankegångar man får igen :)
    Dina ord släpper tankarna fria.

    Yngre...med alla komplex och inre begränsningar, kan ha pushup och stayup och vad det heter.

    Vi äldre som mognaden och åren hanterat och knådat, vi som vågar vara oss själva...måste trycka ihop oss i hängselbh:ar och stadiga doningar :)

    Generationen före oss, som ett helt liv och dagligdags använt både korsett och bh, sitter nu på åldringsvård utan nånting som formar och lyfter.

    Ha det gott, vännen
    den sista kvällen i februari anno 2011 :)
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. GOD MORGON. Ord föder ord och ger lyft åt tankarna i en dialog TACK för din närvaro och alla dina lyft Kram

    SvaraRadera