måndag 14 september 2015

DRÖMMAR


Efter den senaste gången DÅ jag både symboliskt som verkligt blev "nerslagen"
Min kropp gör det ..NÄR jag inte lyssnar på den
-"slänger mig i golvet"
Kanske är det tur det..
för annars skulle jag nog pressa den dit ingen återvändo fanns

Våra kroppar ÄR sinnrikt konstruerade
Framtagna för att bistå oss i våra liv
MEN det gäller att lyssna på dom..när dom säger till
Att nu är det dax för lite avkoppling


I alla fall..under och strax efter den här tiden
Drömde jag jättemycket fina drömmar
Såna som man inte vill vakna upp ur

Flera gånger var det en man med..en man fylld med kärlek
Det är spännande med drömmar
Som ju ofta ger oss symboliska budskap,som man får klura lite på
Om och när man minns det man drömt
Jag tror att drömmar är som en typ av mentala som känslomässiga "arbetare"
Som jobbar nattskift för att reparera och knyta ihop ledningstrådarna åt oss
Dom gör ett jäkla bra jobb

Så varför denne man kom in i mitt liv i drömmarna JUST då
Har jag ett visst hum om
Men nog skulle det vara häftigt att stöta på en sån man i verkligheten
Ett är säkert..jag skulle då känna igen honom
På hans ögons kärleksutstrålning

Drömma kan man ju alltid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar