torsdag 28 juni 2012

Tener un buen verano-Trevlig sommar

5 kommentarer:

  1. Una buona giornata e un felice fine settimana a Te...ciao

    SvaraRadera
  2. Hejsan Inger-Sofia!
    Just nu sitter jag och knappar in det här med en mobiltelefon mitt i skogen, det är bedrövliga tingestar för just sånt här men det ´fugerar om man har tålamod.
    jag vill önska dig en trevlig fortsättning på juli månad, det tar ett par veckor till innan vi är hemma igen.
    Kram från Ann Marie och mig!

    SvaraRadera
  3. Hejsan igen Inger-Sofia!
    Då har jag hittat tillbaka till mina hemtrakter igen efter en härlig men regnig sommarmånad.
    Någon viskade till mig att nu börjar sommaren på allvar, vi får väl se hur det stämmer med verkligheten.
    Jag önskar dig en härlig ny sommarvecka.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härlig sommarvideo som får det att spritta i benen :)
    Ha en riktigt fin ny vecka.

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Hej cumulus
    mm musik har en positiv påverkan..
    så och ditt besök Önskar dig detsamma Kram

    SvaraRadera