torsdag 14 juni 2012

FRÅNVARONS AV OCH TILL I SOMMARDAGAR

Av och till.. och med stor frånvaro Kommer jag att hålla mig borta från den HÄR bloggen När vintern hållt i sig så länge Känns sommaren kortare än vanligt Så det gäller att ta till vara på varje dag som kommer... och är här Nästa helg ÄR det dessutom midsommar Som jag önskar för er alla ..blir en outstanding sån med många minnesgodbitar Sen är det massor av andra olika firanden för mig lite var stans och här och där Men helt.. kommer jag inte klara av ..att hålla mig borta Ty när latheten och regnet är ihärdigt Då lär jag nog kika in Garderar mig..gör jag ändå men en innerlig menad önska.. att ni alla får MÅNGA GODA HÄRLIGA SOMMARDAGAR som ger er det ni behöver av glädje och förnöjsamhet..vi "hörs" KRAM

7 kommentarer:

  1. Hej Inger-Sofia!
    Jag hoppas du får en solig och härlig sommar, jag tar också sommarpaus från bloggen från idag och är tillbaka där i slutet av juli månad igen.
    Troligtvis kör vi norrut på tisdag eller senast på onsdag i nästa vecka.
    Som skrivet jag önskar dig en fantastiskt trevlig sommar.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. GOD morgon AnnMarie!
    Nu är solen här.. särskilt varmt var det inte i morse när jag gick u Hästarna njöt..i den svala och myggreducerade luften Önskar dig/er en toppenhärlig och ljuvlig sommar och som sagt..har ni vägarna åt det här hållet ..är ni välkomna Kram

    SvaraRadera
  3. Buenos dias..Giancarlo
    Te deseo un buen fin de semana..ciao :0)

    SvaraRadera
  4. Önskar dig många härliga, varma dagar, med god hälsa och mycket energi. Livsnjutningen vet jag att du har.
    Kramar om dig.
    Trevlig sommar!

    SvaraRadera
  5. HEJ! Cumulus :0) TACK! Detsamma till dig och en riktigt varm sommarkram

    SvaraRadera
  6. Hejsan Inger-Sofia!
    Vi är många som har annat än bloggandet för oss nu när sommaren är här, Ann Marie och jag skall nu köra uppåt
    landet och vistas där under minst 4 veckor, därför vill jag både önska dig en trevlig midsommar och en riktigt solig och skön juli månad.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. te deseo querida y admirada amiga muy felices vacaciones, muchos besinos con todo mi cariño.

    SvaraRadera