tisdag 21 augusti 2012

MJUKSTART

Sommaren dök upp sent.. när det gällde värmen men när den väl kom..kom den med besked Men nu..verkar den börja lämna plats till förhöstens inträde Har sett några gulnande löv, värmens försiktiga avmattning Jag gillar hösten Inte mörkret den kommer med Men ihopsamlandet..den klara och myggfria luften och alla färger Så börjar älgjakten snart Björnjakten läste jag..att den redan är igång Mycket har hänt ute i världen,så och.. här i vårt land medans jag varit borta från den HÄR bloggen Många utbrytarord har slunkit ur mig medans jag läst..nätets nyheter Dom som en del kommer att fylla den här bloggen, så småningom Men det blir en mjukstart, måste hinna "hosta" upp mig först Önskar er alla.. många härliga ihopsamlingsdagar

2 kommentarer:

  1. Hej inger-Sofia.
    Den här helgen som varit och det ser ut att fortsätta det var den här sommarens varmaste tid här nere, igår låg vi mest i havet hela tiden, vi är nu ute på en ö och inte ens där svalkade vinden.
    Jag läste någonstans vilka mängder björn som skall fällas, jag trodde trots att jag vet att björnen breder ut sig inte att de fanns så många.
    Vilken härlig musik du spelar här.
    Kram och en härlig vecka vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  2. Hej AnnMarie..några dagar ligger jag efter dig eller räyyare sagt.. några veckor Björnarna har hållt sig undan..när jakten på dom drog igång Spår har jag sett och kännt dens närvaro..när jag gått mina turer i skogen Men aldrig synligt fått träffa på den NU är hösten här..nätterna varvas med kyla men nu i morse var det en ljummen morgon som mötte mig när jag stack ut näsan och gav mina hästar en hötapp i väntan på lite mer ljus..Hoppas du får en toppenhelg Kram

    SvaraRadera