söndag 2 januari 2011

AVTÄNDANDE


Sitter här med mitt morgonkaffe och läser några av morgontidningarna
Får syn på en artikelundersökning i Aftonbladet
Som jag stannade till vid och funderade kring
Så här stod det
"Skägg och tatueringar största avtändningarna "
Skägg på män då och tatueringar på kvinnor
Enligt en Brittisk undersökning
Vidare "Män vill ha UTPRÄGLADE feminina kvinnor
Kvinnor föredrar generösa män med självförtroende"

JAHA.. Hur fasiken är då en utpräglad feminin kvinna
Antar att här går våra "bilder" isär
om vilka föreställningar vi har
På HUR en UTPRÄGLAD FEMININ KVINNA är/skall vara/ se ut

Där faller jag bort på studs.. i den granskningen
För inte ens med bästa vilja i världen
Hur dålig syn och hörsel som helst någon har
Hamnar jag inte i den fållan
Så det är nog kört för min del. När det gäller det där med TÄNDNING
På en UTPRÄGLAD feminin Kvinna

Fast HUR många kvinnor är UTPRÄGLADE Kvinnor
Låter lite som en kakform som man använder
Där alla har samma form

Män ...HUR många har DET självförtroendet


SJÄLV tänder jag på män som jag tycker om
Det tror jag ock så män gör
Tänder på Kvinnor som dom tycker om
Eller vice versa


Den främsta TÄNDNINGEN sker ju i det naturliga
I Samspelet mellan två människor
Där tilliten GER den största attraktionskraften

2 kommentarer:

  1. Satt och funderade på orden och kom ingen vart.
    Gick in på google och där brukar man hitta svar på det mesta. Men google såg ut som en fågelholk
    och gav mig det här:

    Han såg aldrig gamla Citroën C3 som kom år 2001, men den hade han nog dragit sig för, ty den är utpräglat feminin: Formad som ett ägg och med en undergivet snäll utstrålning.

    Jaha....
    :)))

    SvaraRadera
  2. Du de där orden tål att fundera på Tack..KRAM

    SvaraRadera