onsdag 19 april 2017

REKLAMÖVERGREPP genom INTEGRITETSÖVERSKRIDANDE

NU är jag UPPRÖRD,IRRITERAD,ARG och FRUSTRERAD
På att reklamen tränger sig in på min E-mejl.
Min PRIVATA sfär
OINBJUDNA
Och placerar sig så strategiskt NÄRA ..
genom att ställa sig i vägen..
så att det skall vara lätt
att RÅKA komma åt reklaminslaget
när jag skall logga ut mig

Har INTE bjudit in dom
För även om jag "handlar" med företaget..
så har dom INGEN RÄTT att kränka min privata sfär
..

HUR kommer jag åt att stoppa dessa inkräktare
Som inte har något att göra i min mejl..
I vart fall INTE oinbjudna..det är både respektlöst och påfluget
Att ta sig in och förbi mina "kod-väktare"

FÅR dom göra det..finns det inga bestämmelser om detta

Reklamen börjar i stort TA ÖVER..
INGENTING ..INGEN GÅR DOM OBEMÄRKTA FÖRBI
För vart du än går..så följer den efterhängsna reklamen efter dig
Och till och med IN genom min bevakade mejl
DIT jag själv inte kommer IN utan min kod

JAG BÖRJAR BLI REJÄLT LESS..
På dom som klampar in OINBJUDNA och tar plats på min mejlsida


Det är ju som att komma hem
och så står det främmande människor i huset
Människor som självsvåldigt tagit sig in i mitt hem
UTAN att jag gett dom min nyckel
SÅ ungefär känns det..
med reklamen som tar en OINBJUDEN PLATS på min mejlsid

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar