fredag 9 december 2011

EN KÄRLEKSFYLLD DECEMBER

...önskar jag ER ALLA KRAM

7 kommentarer:

  1. Undrar vilket skogsrå jag ser på din header :)...med tovigt hår och stora ögon.

    Hos mig regnade snön bort...är din kvar?

    Nu är det nån vecka kvar till julafton och jag hoppas du inte känner av stressen.

    Ha en riktigt fin advent.
    Stor kram.

    SvaraRadera
  2. Hej Inger-Sofia!
    Det där problemet du talar om hade vi också, vi löste det med att lägga in en gadget som kan ta emot html, där klistrade vi in bloggadresserna till dom vi besöker och skrev vem den länken som skapas leder till, sen är det bara att klicka på den länken så kommer man dit man länkat, du kan se och använda den på alla våra bloggsidor, den ligger ute i kanten och där visas vem länken går till, jag hoppas du förstår hur jag menar för om du lyckas slipper du alla sådana problem mer.
    Ha en trevlig 3 :dje adventssöndag!
    Lycka till med länkbygget!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag ser att Wolofie redan varit här och förklarat, om du kommer in hos någon av oss kan du också gå vidare till andra genom att klicka på länkarna jag har, mina länkar ligger på höger sida och jag kallar dom "bloggar jag följer"
    Klickar du på dom kommer du till den blogg vars namn finns där.
    Hoppas du lyckas vännen.
    Adventskram!

    SvaraRadera
  4. GOD MORGON & TACK..NU har jag fått till det
    och lagt ut er på min huvudblogg oxå OM ni inte misstycker
    Du har sett rätt Cumulus..med det där toviga håret och nyfikna ögonen på "skaft :0)
    Här har snön varit frikostig och gett oss ca 50 cm snö,som nog tänker stanna kvar och bjuder dessutom idag på kyla ..men med en stjärnklar morgon i månljus gav mig morgonen ändå ..en skön och eftertänksam INRE värme
    Som jag skickar vidare till er KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej Inger-Sofia.
    Trevligt att det lyckades, jag förklarade nog lite otydligt, men det löste du riktigt bra.
    jag passar på att önska dig en trevlig Lucia också, det hinns inte med något bloggande för mig i morgon.
    En trevlig måndag önskar jag naturligtvis dig också!

    SvaraRadera
  6. Hej Inger - sofia.
    Jag passar på att redan idag önska dig en trevlig Lucia, i morgon är jag inte hemma så jag kan inte göra det då.
    Jag hoppas du inte har regn och rusk i dag, det börjar bli mycket av det nu tycker jag, men man får ta vad som erbjuds och vara glad att det erbjuds något alls oavsett det är regn och storm eller sol och värme.
    Ha en helt underbar dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Hejsan Inger-Sofia.
    jag tittar in för att tillönska dig en trevlig Lucia i morgon, lussekatter och pepparkakor på rad, jag undrar om det är någon annan månad som har så mycket variation av vad som bara måste ätas som december har?
    Ha som sagt en riktigt trevlig lucia.

    SvaraRadera