onsdag 4 maj 2022

INTE GE TID eller UPPMÄRKSAMHET

Har tagit bort så gott som alla mina inlägg om Putin och kriget i Ukraina Då jag kände att jag blev allt mer bedrövad, lessen över insikten Att denna man och hans anhang ALDRIG kommer att ge upp sitt krigande.Oavsett det lidande,den rädsla och sorg Som alla människor i Ukraina känner och får uppleva -ochså vi alla som står på sidan om och lider med det Ukrainska folket Så att läsa om alla hans vanvettiga och lögnaktiga propaganda om Ukraina och omvärlden Får mig att känna en förtvivlan -Då det inte behövs någon större inlevelseförmåga För att känna Ukrainas folks skräck, oro för nära och kära och över sina egna liv Det är ju så fruktansvärt. Så jag ville inte befatta mig med all denna sorg,förtvivlan, ilska Soim Putin framkallar genom sitt handlande Åse och förstå det jag INTE kan förstå/begripa HUR människor kan utföra detta bestialiska krig Så jag vill inte ha med Putin och hans maktanhängare att göra..Inte ge dom av min tid,energi Som inte får mig att må bra Hur mycken ilska , sorg och frustration jag än vräker ur mig i mina inlägg Så ger jag ju Putin min uppmärksamhet , mina tankar och känslor Och det tänker jag inte längre ge honom..Så det blir inga fler inlägg om Putins alla vansinnigheter. Ty det OBEGRIPARA - greppar jag inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar